وبلاگ بلیط هواپیما خارجی tikban

پنجشنبه, ۴ مهر ۱۳۹۸، ۱۱:۲۰ ق.ظ

۰

بهترین زمان برای رزرو بلیط هواپیما

پنجشنبه, ۴ مهر ۱۳۹۸، ۱۱:۲۰ ق.ظ

همه ما می دانیم که قیمت پروازهای داخلی و خارجی بسیار تغییر می کند و برای مسافران زرنگ بسیار دشوار است که بدانند چه موقع بهترین پیشنهاد را در خرید پروازها دریافت می کنند. راز بسیار مهم این است که هیچ فرمول جادویی برای تهیه بلیط ارزان قیمت برای پروازهای بین المللی یا حتی بلیط پروازهای داخلی وجود ندارد. متأسفانه، قیمت بلیط پروازها هر از گاهی بدون اطلاع قبلی دچار نوسان می شود!

در هر صورت، مسافرت هرگز نباید برای افرادی که هر بار علاقه مند به سفر به مقصد جدیدی هستند، متوقف شود. نباید برای حراج بزرگ بلیط های هواپیمایی ارزان قیمت، منتظر بمانید. به هیچ وجه لازم نیست که منتظر فرا رسیدن فصل جشن یا تعطیلی باشید تا خطوط هوایی کرایه های ویژه ای را اعمال کنند. با این وجود، برای این که همیشه در سفر باشید قطعاً نیاز به پول دارید و یکی از موارد مهم که می تواند شما را از هزینه های هنگفت نجات دهد، کاهش هزینه پروازتان است. شاید از این واقعیت تعجب کنید که می توانید در هر زمان از سال پروازهایی با تخفیف پیدا کنید. این کار با پیشرفت تکنولوژی و وجود وسایل نقلیه کم هزینه ممکن شده است. این پیشرفت ها سبب شده تا سفرهای هوایی بسیار ارزان تر از گذشته انجام شود.

برخی می گویند سه شنبه، بهترین روز برای خرید بلیط هواپیما است. این گفته، مطمئن نیست زیرا هیچ قانونی برای یافتن بلیط هواپیما ارزان وجود ندارد. بنابراین، اگر به دنبال رزرو بلیط هواپیما ارزان قیمت هستید، بهترین توصیه تهیه و رزرو زود هنگام بلیط است. همچنین، اگر به دنبال معاملات هواپیمایی به صرفه هستید، راهکار عاقلانه این است که تاریخ سفرتان انعطاف پذیر باشد. باور کنید یا نه، انعطاف پذیر بودن خوب است زیرا می توانید بیشتر جستجو کنید. جدا از این، رزرو بلیط، شش هفته قبل از حرکت نیز در صرفه جویی در هزینه هایتان مفید است.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۷/۰۴
tik ban

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی