وبلاگ بلیط هواپیما خارجی tikban

دوشنبه, ۲۱ مهر ۱۳۹۹، ۰۳:۱۲ ب.ظ

۰

آشنایی با شهر زیبای کرمان

دوشنبه, ۲۱ مهر ۱۳۹۹، ۰۳:۱۲ ب.ظ

شهر کرمان که در قدیم به آن کارمانیا می گفتند پهناورترین استان کشورمان است که در جنوب شرقی ایران واقع شده است. این شهر که یکی از پنج شهر تاریخی ایران به حساب می آید جز اصلی ترین کلان شهرهای ایران است و دارای جمعیتی حدود شصد و پنجاه هزار نفر می باشد. به دلیل ارتفاعی که شهر کرمان از سطح دریا دارد، معمولا دمای هوای متعادلی در این شهر حکم فرماست.

این شهر به دلیل موقعیت جغرافیایی و اهمیتی که در تاریخ ایران داشته است، در برهه ای از زمان پایتخت ایران بوده است؛ یعنی در زمان های قراختائیان، آل بویه، آل مظفر و لطفعلی خان زند. آثار و بناهای تاریخی زیادی هم در این شهر وجود دارد که ارزش کرمان را چند برابر کرده است. برای دیدن این بناها قدم اول خرید بلیط هواپیما کرمان است.

دیدنی های شهر کرمان را تنها با خرید بلیط کرمان تجربه کنید!

اگر به دیار کریمان سفر می کنید باید بدانید که دیدنی های این شهر بسیار زیاد است و شما می توانید با یک سفر چند روزه از زیبایی هایش لذت ببرید. ارگ بم بزرگترین بنای خشتی جهان است که در شهر بم قرار دارد. این ارگ زیبا در زلزله مرگبار سال 82 به صورت نیمه ویران در آمد که از آن زمان تا به حال در دست بازسازی است! از دیگر دیدنی های این شهر می توان به باغ شازده ماهان اشاره کرد که توسط یکی از شاهزاده های قاجار به نام عبدالحمید میرزا ناصر الدوله طی یازده سال ساخته شد.

البته با مرگ او این بنا به صورت نیمه کاره رها شد و به همین علت هم هست که جاهای خالی کاشی بر سر در این عمارت وجود دارد.

میمند یکی از شهرهای استان کرمان است که در فهرست میراث جهانی یونسکو به ثبت رسیده است. این شهر زیبا که در سی و شش کیلومتری شهربابک واقع شده است دارای مجموعه ای از 400 خانه، مسجد، حسینیه، حمام و مدرسه است که همگی در درون کوه ها کنده شده اند. بهترین زمان برای بازدید از این شهر بهار و تابستان است.

حمام و میدان گنج علی خان هم در کرمان قرار دارد. حمام گنج علی خان که سر در آن به خط علیرضا عباسی خوشنویس معروف عصر صفوی است دارای سرسرا، دالان، رختکن، هشتی و گرم خانه می باشد. میدان گنج علی خان هم که محوریت مجموعه گنج علی خان را عهده دار است، در اطرافش بازار مسگرها و بازار گنج علی خان قرار دارد. این بازار در گذشته محل خرید و فروش کالاهایی بوده است که از اطراف وارد کرمان می شده است.

از دیگر دیدنی های این شهر می توان به تنها بنای سنگی کرمان یعنی گنبد جبلیه، باغ سنگی سیرجان، آبشار و ارگ راین، بازار بزرگ کرمان، قلعه دختر، مسجد ملک، آتشکده و موزه زرتشتیان، یخدان های کرمان، آرامگاه مشتاق علی شاه و… اشاه کرد.

مراکز اقامتی شهر کرمان

شهر کرمان به جهت آثار تاریخی فراوانی که در آن وجود دارد، گردشگران و مسافران زیادی از این شهر بازدید می نمایند. به همین علت وجود هتل ها و مراکز اقامتی مختلف در این شهر ضروری است. از جمله بهترین هتل های این شهر، هتل پارس کرمان است که یکی از مجهزترین و کامل ترین هتل های ایران محسوب می شود. این هتل پنج ستاره بین المللی، دسترسی آسانی به مرکز شهر و اماکن دیدنی کرمان دارد و با اقامت در این هتل به راحتی می توانید در همه جای شهر به گردش بپردازید.

از دیگر هتل های استان کرمان می توان به هتل پارسیان آزادی بم، هتل ناجی جیرفت، هتل باغ متولی باشی ماهان، هتل کپری کپری قلعه گنج، هتل عطر سیب سیرجان، .هتل ارگ جدید بم و هتل جهانگردی کرمان اشاره کرد.

سوغاتی های کرمان

سوغات کرمان و شیرینی هایش به قدری متنوع و جذاب است که امکان ندارد شما دست خالی از سفر کرمان بازگردید. از مهم ترین سوغاتی های این شهر می توان کلمپه، کماچ سهن، قطاب، قاووت، زیره، پسته، قالی، پارچه های پته دوزی و… را نام برد..

فرودگاه کرمان

فرودگاه شهر کرمان که با نام آیت الله هاشمی رفسنجانی شناخته می شود در سال 1349 و به جهت ارائه خدمات هوایی و حمل بار در این شهر راه اندازی شد. این فرودگاه سالانه به طور متوسط، بیش از 700 هزار مسافر داخلی و خارجی را جابه جا می کند. هم اکنون هم فرودگاه کرمان دارای دو ترمینال فعال است که هر هفته بیش از 116 پرواز داخلی و خارجی در آن انجام می شود.

بلیط ارزان هواپیما کرمان

قطعا می دانید که قیمت بلیط کرمان به عوامل مختلفی از جمله کلاس پروازی، ایرلاین مربوطه، زمان پرواز و بسیاری از چیزهای دیگر بستگی دارد. به همین جهت، بهتر است برای خرید بلیط ارزان کرمان یا به عبارتی ارزانترین بلیط هواپیما کرمان جستجوهای لازم را انجام داده و پس از بررسی های مختلف ارزان ترین بلیط هواپیما کرمان را برای خود خریداری نمایید. البته نکته ای که باید به آن توجه کنید این است که همیشه مناسب ترین بلیط لزوما ارزان ترین آن نیست. لذا باید برای خرید بلیط ارزان کرمان همه شرایط را در نظر بگیرید و سپس اقدام به خرید نمایید.

خرید اینترنتی بلیط هواپیما کرمان

در روزگاری که همه چیز به سریع ترین شکل خود پیش می رود، برای خرید بلیط کرمان هم باید بهترین و سریع ترین راه را انتخاب کرد. اگر می خواهید به کرمان سفر کنید، بهترین کار خرید اینترنتی بلیط کرمان است. برای این کار کافی است به سامانه آنلاین فروش بلیط هواپیما تیک بان مراجعه کرده و بلیط اینترنتی کرمان را برای خود خریداری نمایید.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی