وبلاگ بلیط هواپیما خارجی tikban

آخرین مطالب

۳ مطلب در شهریور ۱۳۹۸ ثبت شده است

خدمه

خدمه هواپیمای دربست، به تک تک نیازهای مسافران توجه لازم نشان می دهند. شما می توانید با نوشیدنی های سفارشی و پخش موسیقی دلخواه، از خود و مهمانانتان پذیرایی کنید. خدمه ای که در جت های دربستی مشغول به کار هستند، در هنگام پرواز بسیار دوستانه و حرفه ای برخورد می کنند و مایل اند که نیازهای مهمانان را به صورت انفرادی برطرف کنند.

خدمات

شما با رزرو بلیط هواپیما خارجی به صورت اختصاصی می توانید در هواپیمای شخصی، غذای مخصوص خود را سفارش دهید، و یا اینکه غذای از پیش آماده شده توسط آشپزان حرفه ای را میل کنید. همچنین، با خدمات اشتراکی رزرو می توانید سایر خدمات لازم را قبل از پرواز خود تعیین کنید.

جنبه های مثبت مهم هواپیماهای دربست:

خدمات فوق العاده و پنج ستاره

سرعت بالای پرواز

انتظار کمتر در فرودگاه

تفاوت نوع خدمات هواپیماهای دربست

در هنگام تعریف پروازهای دربست، باید ذکر کرد که همه اپراتورها یکسان نیستند. در پروازهای شخصی دربست، هر مسافری هزینه بلیط خود را جداگانه می پردازد، در حالی که سایر پروازهای دربست عمومی هستند. در جت های شخصی یک واحدی، یک مسافر می تواند تمام هزینه پرواز را، صرف نظر از تعداد سایر مسافران و ظرفیت صندلی ها بپردازد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۴ شهریور ۹۸ ، ۱۵:۴۵
tik ban

اندازه

با خرید بلیط هواپیما خارجی دربست شما می توانید اندازه جت شخصی خود را با توجه به راحتی و نیازهای خود انتخاب نمایید. پروازهای دربست از اندازه های کوچک و کارآمد دو پیستونی، تا جت های تجاری بزرگ و جادار بوئینگ، به صورت سفارشی و با توجه به نیازهای شما در اختیارتان قرار می گیرند.

برنامه زمانی

شما می توانید یک برنامه زمانی مخصوص ترتیب دهید، تا مطمئن شوید که از تمام ساعات روز استفاده مفیدی داشته باشید. در سفر با جت های شخصی، به پروازهای در دسترس توجهی ندارید و می توانید برنامه سفر خود را حول نیازهای اساسی ترتیب دهید. پروازهای دربست یک طرفه با هزینه مقرون به صرفه نیز به مسافران ارائه می شوند.

مسافران

شما می توانید بسته به تعداد مسافران خود، اندازه هواپیما و تعداد صندلی ها را معین کنید. همچنین می توانید چند صندلی اضافه انتخاب نمایید تا مشکلی به خاطر محدودیت ظرفیتی بوجود نیاید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۴ شهریور ۹۸ ، ۱۵:۴۳
tik ban

با ثبت نام در وب سایت تیک بان، می توانید رویای سفر به دور دنیا را به واقعیت محقق سازید. در این وب سایت، پیشنهادهای ویژه و مقرون به صرفه ای را در باب بلیط هواپیما خارجی خواهید یافت. وب سایت تیک بان، بهترین قیمت های پروازهای بین المللی را به مقصد زیباترین شهرهای دنیا مانند لندن، پاریس، مانیلا، سیدنی، روم، دبی و ... به شما ارائه می دهد، تا از سفر به همراه خانواده و دوستان خود لذت ببرید. همچنین می توانید از تخفیف های ویژه پرواز در مدت زمان خاصی بهره مند شوید.

همیشه این سؤال مطرح می شود که سفر با کدام وسیله نقلیه بهتر است؟ کشتی، اتومبیل یا هواپیما؟ هر سه مورد نقاط قوت و ضعف مخصوص خودشان را دارند، اما سفر با هواپیما مناسب تر و امن تر می باشد. می پرسید چرا؟ در اینجا 5 مزیت سفر با هواپیما را بیان می کنیم:

سریع: ممکن است قبل از پرواز کمی معطل شوید و در صف های طولانی پیشخوان به انتظار بایستید، اما به طور کلی، هواپیما سریع ترین راه برای سفر به مکان های دور می باشد. با صرفه جویی در وقت، می توانید زمان بیشتری را به گردش، و دیدنی های شهر مقصد خود اختصاص دهید.

راحت: ممکن است در سفر 12 ساعته با اتوبوس کمی اذیت و خسته شوید. اما در هواپیما، تفریحات بیشتری در اختیار دارید، می توانید از پنجره به مناظر بیرون خیره شوید و در پرواز درجه یک، به راحتی روی صندلی خود دراز بکشید.

مقرون به صرفه: امروزه، تخفیف های بسیاری توسط شرکت های هواپیمایی در طی سال ارائه می شوند. قبل از سفر، قیمت بلیط هواپیما خارجی را با یکدیگر مقایسه کنید و مطمئن باشید که پروازهای ارزان تری نسبت به سفرهای جاده ای پیدا خواهید کرد.

ارتباط گسترده: با سفرهای هوایی می توانید به اکثر نقاط کشور دسترسی سریع مستقیم و غیر مستقیم داشته باشید. بدین وسیله شما زمان بیشتری در اختیار خواهید داشت و از سفر بیشتر لذت می برید.

امن: اخیراً نشان داده شده است که پرواز با هواپیما یکی از امن ترین راه های سفر می باشد و خطرات ناشی از آن نسبت به سایر وسایل نقلیه کمتر است. پس لازم نیست نگران باشید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۴ شهریور ۹۸ ، ۱۵:۴۱
tik ban