وبلاگ بلیط هواپیما خارجی tikban

آخرین مطالب

۱۶۰ مطلب در مهر ۱۳۹۹ ثبت شده است

شهر کرمان که در قدیم به آن کارمانیا می گفتند پهناورترین استان کشورمان است که در جنوب شرقی ایران واقع شده است. این شهر که یکی از پنج شهر تاریخی ایران به حساب می آید جز اصلی ترین کلان شهرهای ایران است و دارای جمعیتی حدود شصد و پنجاه هزار نفر می باشد. به دلیل ارتفاعی که شهر کرمان از سطح دریا دارد، معمولا دمای هوای متعادلی در این شهر حکم فرماست.

این شهر به دلیل موقعیت جغرافیایی و اهمیتی که در تاریخ ایران داشته است، در برهه ای از زمان پایتخت ایران بوده است؛ یعنی در زمان های قراختائیان، آل بویه، آل مظفر و لطفعلی خان زند. آثار و بناهای تاریخی زیادی هم در این شهر وجود دارد که ارزش کرمان را چند برابر کرده است. برای دیدن این بناها قدم اول خرید بلیط هواپیما کرمان است.

دیدنی های شهر کرمان را تنها با خرید بلیط کرمان تجربه کنید!

اگر به دیار کریمان سفر می کنید باید بدانید که دیدنی های این شهر بسیار زیاد است و شما می توانید با یک سفر چند روزه از زیبایی هایش لذت ببرید. ارگ بم بزرگترین بنای خشتی جهان است که در شهر بم قرار دارد. این ارگ زیبا در زلزله مرگبار سال 82 به صورت نیمه ویران در آمد که از آن زمان تا به حال در دست بازسازی است! از دیگر دیدنی های این شهر می توان به باغ شازده ماهان اشاره کرد که توسط یکی از شاهزاده های قاجار به نام عبدالحمید میرزا ناصر الدوله طی یازده سال ساخته شد.

البته با مرگ او این بنا به صورت نیمه کاره رها شد و به همین علت هم هست که جاهای خالی کاشی بر سر در این عمارت وجود دارد.

میمند یکی از شهرهای استان کرمان است که در فهرست میراث جهانی یونسکو به ثبت رسیده است. این شهر زیبا که در سی و شش کیلومتری شهربابک واقع شده است دارای مجموعه ای از 400 خانه، مسجد، حسینیه، حمام و مدرسه است که همگی در درون کوه ها کنده شده اند. بهترین زمان برای بازدید از این شهر بهار و تابستان است.

حمام و میدان گنج علی خان هم در کرمان قرار دارد. حمام گنج علی خان که سر در آن به خط علیرضا عباسی خوشنویس معروف عصر صفوی است دارای سرسرا، دالان، رختکن، هشتی و گرم خانه می باشد. میدان گنج علی خان هم که محوریت مجموعه گنج علی خان را عهده دار است، در اطرافش بازار مسگرها و بازار گنج علی خان قرار دارد. این بازار در گذشته محل خرید و فروش کالاهایی بوده است که از اطراف وارد کرمان می شده است.

از دیگر دیدنی های این شهر می توان به تنها بنای سنگی کرمان یعنی گنبد جبلیه، باغ سنگی سیرجان، آبشار و ارگ راین، بازار بزرگ کرمان، قلعه دختر، مسجد ملک، آتشکده و موزه زرتشتیان، یخدان های کرمان، آرامگاه مشتاق علی شاه و… اشاه کرد.

مراکز اقامتی شهر کرمان

شهر کرمان به جهت آثار تاریخی فراوانی که در آن وجود دارد، گردشگران و مسافران زیادی از این شهر بازدید می نمایند. به همین علت وجود هتل ها و مراکز اقامتی مختلف در این شهر ضروری است. از جمله بهترین هتل های این شهر، هتل پارس کرمان است که یکی از مجهزترین و کامل ترین هتل های ایران محسوب می شود. این هتل پنج ستاره بین المللی، دسترسی آسانی به مرکز شهر و اماکن دیدنی کرمان دارد و با اقامت در این هتل به راحتی می توانید در همه جای شهر به گردش بپردازید.

از دیگر هتل های استان کرمان می توان به هتل پارسیان آزادی بم، هتل ناجی جیرفت، هتل باغ متولی باشی ماهان، هتل کپری کپری قلعه گنج، هتل عطر سیب سیرجان، .هتل ارگ جدید بم و هتل جهانگردی کرمان اشاره کرد.

سوغاتی های کرمان

سوغات کرمان و شیرینی هایش به قدری متنوع و جذاب است که امکان ندارد شما دست خالی از سفر کرمان بازگردید. از مهم ترین سوغاتی های این شهر می توان کلمپه، کماچ سهن، قطاب، قاووت، زیره، پسته، قالی، پارچه های پته دوزی و… را نام برد..

فرودگاه کرمان

فرودگاه شهر کرمان که با نام آیت الله هاشمی رفسنجانی شناخته می شود در سال 1349 و به جهت ارائه خدمات هوایی و حمل بار در این شهر راه اندازی شد. این فرودگاه سالانه به طور متوسط، بیش از 700 هزار مسافر داخلی و خارجی را جابه جا می کند. هم اکنون هم فرودگاه کرمان دارای دو ترمینال فعال است که هر هفته بیش از 116 پرواز داخلی و خارجی در آن انجام می شود.

بلیط ارزان هواپیما کرمان

قطعا می دانید که قیمت بلیط کرمان به عوامل مختلفی از جمله کلاس پروازی، ایرلاین مربوطه، زمان پرواز و بسیاری از چیزهای دیگر بستگی دارد. به همین جهت، بهتر است برای خرید بلیط ارزان کرمان یا به عبارتی ارزانترین بلیط هواپیما کرمان جستجوهای لازم را انجام داده و پس از بررسی های مختلف ارزان ترین بلیط هواپیما کرمان را برای خود خریداری نمایید. البته نکته ای که باید به آن توجه کنید این است که همیشه مناسب ترین بلیط لزوما ارزان ترین آن نیست. لذا باید برای خرید بلیط ارزان کرمان همه شرایط را در نظر بگیرید و سپس اقدام به خرید نمایید.

خرید اینترنتی بلیط هواپیما کرمان

در روزگاری که همه چیز به سریع ترین شکل خود پیش می رود، برای خرید بلیط کرمان هم باید بهترین و سریع ترین راه را انتخاب کرد. اگر می خواهید به کرمان سفر کنید، بهترین کار خرید اینترنتی بلیط کرمان است. برای این کار کافی است به سامانه آنلاین فروش بلیط هواپیما تیک بان مراجعه کرده و بلیط اینترنتی کرمان را برای خود خریداری نمایید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۱ مهر ۹۹ ، ۱۵:۱۲
tik ban

همان طور که گفتیم برای رزرو بلیط هواپیما کرمان کافی است به سامانه خرید اینترنتی بلیط هواپیما تیک بان مراجعه کرده و با انتخاب مبدا و مقصد مورد نظر خود و تاریخ سفر بلیط خود را انتخاب نمایید. خرید بلیط کرمان در تیک بان راحت ترین و مطمئن ترین راه برای سفر به کرمان است.

قیمت بلیط هواپیما کرمان

یکی از مهم ترین ملاک ها برای خرید بلیط هواپیما کرمان، ایرلاین ارائه دهنده بلیط است که بر همین اساس قیمت بلیط ها متفاوت می شود. این اختلاف در قیمت بلیط کرمان اغلب در کلاس های پروازی گوناگون دیده می شود؛ به همین سبب توصیه می کنیم هنگام رزرو بلیط هواپیما کرمان حتما به کلاس پروازی توجه کنید.

 بهترین زمان خرید بلیط هواپیما کرمان

 موقعیت جغرافیایی شهر کرمان، این شهر را از نظر تنوع آب و هوایی بسیار سرشار کرده است. با این وجود کرمان یک شهر کویری است که بهترین زمان خرید بلیط کرمان از ابتدای پاییز تا اواخر اردیبهست ماه است. از نظر زمان بندی هم هر زمان که به کرمان برسید بهترین ساعت است؛ چرا که طول زمان پرواز تنها یک ساعت و سی دقیقه است.

ایرلاین های ارائه دهنده بلیط هواپیما کرمان

در حال حاضر فروش بلیط هواپیما کرمان از مبدا تهران، توسط شرکت های هواپیمایی ایران ایر، ماهان، کیش ایر و تابان انجام می شود.

پرواز با هواپیما به سوی کرمان

اگر قصد سفر به کرمان را دارید و در انتخاب وسیله نقیله خود تردید می کنید، پیشنهاد ما به شما هواپیماست. هر چند امکان سفر به این شهر با کلیه وسائل نقلیه امکان پذیر است، اما سفر با هواپیما به کرمان باعث می شود که در وقت خود صرفه جویی کرده و به این ترتیب زمان بیشتری برای تماشای زیبایی های آن داشته باشید.

برای سفر با هواپیما به شهر کرمان ابتدا باید بلیط هواپیما تهیه نمایید. پس وارد سامانه فروش آنلاین بلیط هواپیما تیک بان می شوید و با انتخاب مبدا و مقصد مورد نظر خود، تاریخ رفت و برگشت سفر و تعداد نفراتی که شما را در سفر همراهی می کنند، می توانید به آسانی و با صرف کمترین زمان برای خود بلیط سفر تهیه نمایید.

همچنین در سامانه آنلاین فروش بلیط هواپیما تیک بان که انواع بلیط چارتر کرمان و یا سیستمی را ارائه می دهد، این امکان برای شما وجود دارد تا با مقایسه پروازهای مختلف، بررسی کلاس پروازی، انتخاب نوع هواپیما و سایر موارد بهترین و ارزان ترین پرواز را برای خود خریداری فرمایید.

 

نکته پایانی این که در پشتیبانی تیک بان شرایطی فراهم آمده است تا همکاران ما بتوانند در تمام ساعات شبانه روز خدماتی موثر و کارآمد را به مشتریان خود ارائه دهند. آرزوی ما آسودگی خاطر و اطمینان شما در استفاده از خدمات سامانه تیک بان می باشد.

چرا از تیک بان بلیط هواپیما بخریم؟

خرید بلیط هواپیما از گذشته تا به امروز تغییرات بسیار زیادی داشته است. امروزه سایت های زیادی در زمینه فروش بلیط هواپیما در حال فعالیت هستند. سایت تیک بان با داشتن گواهینامه انجمن بین المللی حمل و نقل هوایی یاتا (IATA)، گواهینامه انجمن تورگردانان ایران و نماد دو ستاره اعتماد الکترونیک یکی از معتبرترین و مجهزترین سایت های فروش بلیط هواپیما به شمار می رود.

در صورت بروز هر گونه مشکل هنگام استفاده از سایت تیک بان برای خرید بلیط پروازهای داخلی و خارجی، کاربر می تواند با تیم پشتیبانی 24 ساعته و آنلاین تماس گرفته و مشکل خود را حل نماید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۱ مهر ۹۹ ، ۱۵:۱۰
tik ban

کرمان با مساحتی در حدود 181 کیلومتر مربع، یکی از پنج شهر تاریخی ایران و مرکز پهناورترین استان آن، در جنوب شرقی کشور است. این شهر 1756 متر از سطح دریا، ارتفاع دارد و سومین مرکز استان بلند و مرتفع ایران است از این رو در تمامی فصول سال از جمله تابستان، آب و هوایی خنک و معتدل دارد.

کرمان به لحاظ صنعتی، سیاسی و علمی، مهمترین شهر در جنوب شرق کشور است و مهد بسیاری از صنایع نظیر مس، زغال سنگ، سیمان و… در ایران می باشد؛ همین امر نیز موجب شده است تا قیمت بلیط کرمان، نقش مهمی را در سفرهای کاری بسیاری از صاحبان مشاغل و کارشناسان خارجی صنایع، ایفا کند.

فرودگاه کرمان

فرودگاه بین المللی آیت اله هاشمی رفسنجانی، در سال 1349 با هدف ارائه خدمات هوایی و حمل بار، در شهر کرمان راه اندازی شد. این فرودگاه یکی از مهمترین فرودگاههای نواحی مرکزی کشور است و سالانه به طور میانگین، پذیرای بیش از 700 هزار مسافر داخلی و خارجی می باشد.

در حال حاضر فرودگاه بین المللی آیت اله هاشمی رفسنجانی، به دو ترمینال فعال مجهز است و هر هفته بالغ بر 116 پرواز داخلی و بین المللی در آن به انجام می رسد.

برخی از نقاط دیدنی کرمان

همانطور که می دانید کرمان به جهت تاریخی و جغرافیایی، از موقعیت ویژه ای برخوردار است؛ همین امر نیز موجب شده تا این شهر، به عنوان یکی از مهمترین مراکز تفریحی و گردشگری ایران، همه ساله میزبان جمع کثیری از گردشگران باشد.

از جمله مهمترین جاذبه های گردشگری این شهر تاریخی که هریک به تنهایی می تواند انگیزه ای برای خرید بلیط کرمان و سفر به آن باشد، می توانیم به مجموعه گنجعلی خان، حمام وکیل، ارگ بم، باغ شازده، پیست اسکی سیرچ و… اشاره کنیم.

سوغات و ره آورد کرمان

سوغات کرمان به قدری متنوع است که می توانید هرچه از شیرینی ها، نانهای محلی، صنایع دستی و… کرمان که به دستتان می رسد را، ره آوردی از سفر محسوب کنید، با این وجود اگر بخواهیم از محبوبترین سوغاتی های این شهر نام ببریم، میتوانیم به کلمپه، کماچ سهن، قطاب، قاووت، زیره، پسته، قالی و پارچه های پته دوزی شده اشاره کنیم.

بهترین زمان خرید بلیط هواپیما کرمان

مساحت و شرایط جغرافیایی کرمان، این شهر را از لحاظ تنوع آب و هوایی غنی کرده است با این وجود، کرمان به طور کلی یک شهر کویری محسوب می شود از این رو بهترین زمان برای خرید بلیط هواپیما کرمان و سفر به این شهر تاریخی، از ابتدای فصل پاییز تا اواخر اردیبهشت ماه خواهد بود.

از لحاظ زمان بندی در 24 ساعت هم، اغلب بلیط های هواپیما از مبدا تهران به مقصد کرمان، می توانند برای شما بهترین بلیط کرمان، باشد چرا که زمان تقریبی حضور شما در پرواز، تنها 1 ساعت و 30 دقیقه است.

بلیط ارزان هواپیما کرمان

همانطور که می دانید قیمت بلیط هواپیما در یک مسیر خاص، تحت تاثیر عوامل مختلفی همچون نوع کلاس پروازی، شرکت هوایی ارائه دهنده بلیط و… می باشد. از این رو برای خرید بلیط ارزان هواپیما کرمان بهتر است هنگام جستجو، بلیط ها را در شرایط یکسان با هم مقایسه نمایید نه اینکه از ابتدا به دنبال ارزانترین بلیط هواپیما کرمان باشید!

فراموش نکنید ارزانترین بلیط هواپیما کرمان لزوماً و همیشه مناسبترین بلیط هواپیما برای سفر شما نیست. پس حتماً تمامی امکانات و شرایط پروازی را در نظر بگیرید و سپس با توجه به بودجه و سلیقه خود، یک بلیط ارزان کرمان را رزرو و خریداری نمایید.

خرید اینترنتی بلیط هواپیما کرمان

پیشرفت روز افزون سامانه های ارائه دهنده بلیط هواپیما، قطار و خدمات سفر در سالهای اخیر موجب شده است تا خرید آنلاین بلیط هواپیما کرمان در هر موقعیت زمانی و مکانی به کاربران فروشگاه های اینترنتی پیشنهاد گردد. از مزیتهای خرید اینترنتی بلیط هواپیما کرمان که بیش از هر چیز دیگری سبب رضایت و آرامش خاطر مسافران در سفرهای داخلی شده است می توان به سادگی، سرعت، صرفه جویی در هزینه و انجام خرید بدون محدودیت زمانی اشاره کرد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۱ مهر ۹۹ ، ۱۵:۰۹
tik ban

برای مشاهده نرخ بلیط هواپیما کرمان و خرید بلیط چارتر کرمان، می توانید از فرم بالای همین صفحه استفاده نمایید. برای این کار تنها کافیست پس از انتخاب یکی از دو گزینه پرواز “یک طرفه” یا “دو طرفه"، مبدا و مقصد خود را تعیین نمایید. توجه داشته باشید که بلیط هواپیما مسیر درخواستی شما پس از تکمیل فیلدهای “تاریخ سفر” و “تعداد مسافران” در صفحه مربوطه به نمایش درمی آید. بدین ترتیب پس از جستجو می توانید نتایج به دست آمده را مقایسه و بلیط هواپیما کرمان مورد نظر خود را رزرو و خریداری نمایید.

بلیط هواپیما تهران کرمان

به منظور رزرو بلیط هواپیما تهران کرمان در سامانه خرید بلیط هواپیما تیک بان می بایست با انتخاب مبدا و مقصد سفر خود بر روی گزینه جستجو کلیک نمایید. حال فهرست نمایش داده شده را بسته به اولویت خود با یکی از فیلترهای تعبیه شده در سامانه نظیر قیمت، زمان، شرکت هواپیمایی و… محدود سازید تا در کوتاهترین زمان ممکن به بلیط هواپیما تهران کرمان مورد نظر خود دست یابید. بلیط هواپیما تهران کرمان خریداری شده پس از تکمیل اطلاعات مسافرین و انجام عملیات بانکی در کوتاهترین زمان به آدرس ایمیل خریدار ارسال می گردد لذا توجه لازم را در ثبت صحیح اطلاعات خود به کار بگیرید.

رزرو بلیط هواپیما کرمان در تیک بان

برای تهیه بلیط هواپیما کرمان بعد از ورود به سامانه خرید اینترنتی بلیط هواپیما تیک بان، به راحتی با انتخاب مبدا و مقصد، زمان و تعداد مسافر، لیستی از تمامی پروازهای موجود در تاریخ مورد نظرتان را مشاهده خواهید کرد. حال می توانید با تغییر فیلتر زمان، قیمت و شرکتهای هواپیمایی، مناسبترین انتخاب را در خرید بلیط هواپیما کرمان داشته باشید و یک بلیط ارزان کرمان را رزرو و خریداری نمایید.

یکی از معیارهای مهم در خرید آنلاین بلیط هواپیما کرمان، شرکتهای هواپیمایی ارائه دهنده بلیط هواپیما می باشند که در ارائه برخی خدمات از هم متفاوتند. این تفاوتها اغلب در کلاسهای پروازی گوناگون به چشم می آیند و منجر به تفاوتهای فاحش در قیمت بلیط کرمان می گردند. به همین جهت توصیه می کنیم حتماً در هنگام رزرو اینترنتی بلیط هواپیما کرمان به برند ایرلاین ارائه دهنده بلیط کرمان و نوع کلاس پروازی آن (بیزینس یا اکونومی) دقت نمایید.

بهترین زمان برای خرید بلیط هواپیما کرمان چه موقع است؟

مساحت و شرایط جغرافیایی کرمان، این شهر را از لحاظ تنوع آب و هوایی غنی کرده است با این وجود، کرمان به طور کلی یک شهر کویری محسوب می شود از این رو بهترین زمان برای خرید بلیط هواپیما کرمان و سفر به این شهر تاریخی، از ابتدای فصل پاییز تا اواخر اردیبهشت ماه خواهد بود.

چگونه یک بلیط هواپیما کرمان ارزان قیمت بخرم؟

برای خرید بلیط ارزان به شهر زیبای کرمان مسیر مورد نظر خود را در تیک بان جستجو نمایید و فهرست نتایج خود را با استفاده از گزینه ” قیمت کمتر” مرتب سازی نمایید تا در زمان کوتاهتری به بلیط مورد نظر خود دست یابید. همچنین برای جستجوی حرفه ای ارزانترین بلیط می توانید از فیلتر ” قیمت” در منوی سمت راست صفحه در سایت تیک بان استفاده نمایید.

مدت زمان پرواز بلیط هواپیما کرمان تهران چقدر است؟

زمان تقریبی حضور شما در پرواز کرمان تهران و بالعکس، در حدود یک ساعت و 30 دقیقه است.

چه عواملی بر قیمت بلیط هواپیما کرمان تاثیر می گذارند؟

نوع ایرلاین، بلیط سیستمی یا بلیط چارتر کرمان، نوع کلاس پروازی و تاریخ سفر از جمله عوامل تاثیرگذار در قیمت بلیط هواپیما کرمان هستند.

چگونه پس از خرید بلیط هواپیما کرمان، یک هتل مناسب را در این شهر رزرو کنم؟

پس از خرید بلیط هواپیما کرمان از تیک بان میتوانید به راحتی هتل خود را نیز از همین مجموعه در این بخش رزرو نمایید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۱ مهر ۹۹ ، ۱۵:۰۸
tik ban

کرمان بزرگترین استان در بخش جنوب شرقی ایران بوده که با جاذبه هایی همچون بازار گنجعلیخان شناخته می شود. دیار کریمان که از دیرباز تاکنون مردمی بسیار صبور و حکیم داشته است. اگر شما هم مسافر این شهر خونگرم هستید، برای خرید بلیط هواپیما کرمان از سایت های اینترنتی استفاده کنید. روشی ساده، راحت و بسیار مطمئن که امکان خرید بلیط هواپیما به مقصد کرمان را فراهم می کند.


آژانس گردشگری تیک بان به جز امکان رزرو هتل کرمان، پروازهای کرمان را به صورت شبانه روزی در سایت فراهم نموده است. هر مسافری با توجه به قیمت و ساعات پروازی مد نظر، اقدام به خرید آنلاین و ریالی بلیط هواپیما کرمان می نماید. امکاناتی مانند تخفیف در پرواز مستقیم تهران کرمان و رزرو هتل را، با خرید از تیک بان تجربه کنید. تورهای ترکیبی تیک بان روند خرید بلیط کرمان و رزرو هتل را در یک فرایند خرید برایتان امکانپذیر می کند.

فرودگاه کرمان

استان کرمان چندین فرودگاه دارد که بزرگترین آن ها در شهر کرمان قرار داشته و با نام فرودگاه بین المللی آیت الله هاشمی رفسنجانی نیز شناخته می شود. فرودگاهی با دو باند داخلی و خارجی که از سال 1349 اولین مسافرانش را با پرواز تهران کرمان جابه جا نمود. دسترسی به این فرودگاه در شهر کرمان بسیار آسان است و حتی با تاکسی های درون شهری می توانید خود را به آن برسانید. قرارگیری فرودگاه کرمان در انتهای بلوار جمهوری دسترسی را به میدان آزادی کرمان با وسایل نقلیه عمومی امکانپذیر نموده است. این فرودگاه 2 ترمینال برای پروازهای داخلی و خارجی و یک ترمینال برای حجاج دارد. به طور قطع پس از رزرو بلیط کرمان و فرود در این فرودگاه، به راحتی می توانید خود را به هر نقطه از شهر برسانید.


بهترین زمان خرید بلیط ارزان کرمان

قیمت پرواز کرمان در روزهای مختلف سال یکسان نبوده و نمی توان برای آن مبلغی مشخص بیان نمود. با این وجود، در بعضی از زمان ها قیمت خرید بلیط هواپیما پایین می آید و مناسبتر می شود. هنگامی که تعداد مسافران برای مقصد تهران کرمان یا برعکس کم باشد، امکان خرید بلیط هواپیما لحظه آخری هست.

نرخ بلیط هواپیما، بسته به اینکه بلیط چارتر کرمان باشد یا بلیط سیستمی، متفاوت است. فصل پاییز و زمستان بهترین زمان برای خرید بلیط ارزان کرمان است. در فصول گرم سال با اینکه هوا گرمتر می شود اما قیمت بلیط کرمان به دلیل تعطیلات تابستانه افزایش می یابد. پیشنهاد می دهیم سفر به کرمان را در نیمه دوم سال برنامه ریزی نمایید. نه تنها از گرما و ازدحام گردشگران در تابستان دور می شوید؛ بلکه تماشای جاذبه های کرمان مانند باغ شازده در رنگ های پاییزی، جذابتر خواهد بود.

قیمت بلیط هواپیما لحظه آخری ارزان تر از بلیط هواپیما در باقی مواقع است. در مسیر تهران کرمان شرکت های هواپیمایی مختلفی مانند ماهان ایر و زاگرس فعالیت می کنند که نامشان را در سامانه رزرو بلیط هواپیما تیک بان می یابید. معمولا در اواسط هفته و روزهای کاری که تعداد مسافران کاهش می یابد، قیمت بلیط لحظه آخری کرمان هم، پایین تر می آید.

با مراجعه به سایت تیک بان و جستجوی فرودگاه های مبدا و مقصد مانند بلیط هواپیما تهران به کرمان، تمامی ایرلاین های این مسیر مشاهده می شود. تمام این خدمات و مزایا، مقدمات سفر به استان کرمان را برایتان آسان تر خواهد نمود. تنها با چند کلیک ساده می توانید اقدام به خرید بلیط هواپیمای کرمان نموده و بی معطلی راهی دیار کریمان شوید. مجموعه ی گردشگری تیک بان به دنبال رضایت کامل مسافران، تمام تلاش خود را به کار بسته تا سفری راحت و بدون دغدغه راه داشته باشید. به همین خاطر پشتیبانی شبانه روزی این شرکت پاسخگوی تمام سوالات شما خواهد بود.


سفر به کرمان

چنانچه قصد سفر به کرمان را دارید با تیک بان می‌توانید در هر ساعتی از شبانه روز از خدمات رزرو هتل های کرمان و تور کرمان استفاده کنید. همچنین می‌توانید با شماره تلفن پشتیبانی سایت تیک بان تماس بگیرید و رزرو هتل یا خرید تور مورد نظر خود را به صورت تلفنی انجام دهید و از پشتیبانی 24 ساعته تیک بان نیز بهره‌مند شوید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۱ مهر ۹۹ ، ۱۵:۰۱
tik ban

شهر کرمان مرکز استان کرمان و بزرگ‌ترین و توسعه ‌یافته‌ترین شهر این استان است. کرمان یکی از پنج شهر تاریخی ایران و بزرگ‌ترین شهر جنوب‌ شرقی ایران است. همچنین این شهر از لحاظ صنعتی، سیاسی، فرهنگی و علمی مهم‌ترین شهر جنوب شرقی ایران محسوب می‌شود. شهر کرمان در طول تاریخ خود بسیاری از فراز و نشیب‌ها را پشت سر گذاشته و بسیاری از رویدادهای مهم از دوره پیش از اسلام تاکنون در این شهر اتفاق افتاده است. کرمان با پیشینه تاریخی و میراث فرهنگی غنی که دارد در میان شهرهای ایران شهره است. اهمیت شهر کرمان تا حدی است که بارها و در زمان پادشاهی سلسله‌های گوناگون، به عنوان پایتخت ایران انتخاب شده است. هنگامی که مارکوپولو در سال 1271 به کرمان سفر کرد، این شهر به مرکز بازرگانی عظیمی تبدیل شده بود که خلیج فارس را به خراسان و آسیای مرکزی متصل می‌کرد.

این استان کویری دارای تضادهای طبیعی فراوانی است به طور مثال گرم‌ترین نقطه این شهر که «گندم بریان» است در کنار سردترین نقطه آن، یعنی پیست اسکی «سیرچ» قرار گرفته و تبدیل به یک پدیده فوق‌العاده شده است.

با خرید بلیط کرمان آب و هوای مطلوبی را تجربه کنید!

 کرمان آب‌ و هوای کویری دارد. تابستان‌های این شهر داغ و سوزان و زمستان‌های آن سرد است. البته میزان بارندگی سالیانه در این شهر بسیار کم است و برف و باران در آن به ندرت می‌بارد. شمال شهر کرمان در منطقه بیابانی خشک واقع شده، در حالیکه قسمت‌های جنوبی این شهر آب و هوای متعادل‌تری دارد. میزان بارش سالیانه در شهر کرمان 142 میلی‌متر در سال است.

جا‌‌های دیدنی کرمان

بدون شک اگر علاقه‌مند به یک سیاحت تاریخی و باستانی هستید، شهر کرمان گزینه مناسبی است. شهر کرمان که بسیاری از آثار تاریخی آن در فهرست میراث جهانی یونسکو به ثبت رسیده است، سخن‌های بسیاری از زمان‌های کهن دارد. بسیاری از مساجد تاریخی و آتشکده‌های زرتشت را در این شهر می‌توانید بیابید. در ادامه به تعدادی از آثار و جاهای دیدنی کرمان اشاره می‌کنیم.

  •   آبشار سیمک در کوهپایه کرمان
  •   مسجد جامع ملک کرمان
  •   قلعه دختر کرمان
  •   آتشکده زرتشتیان کرمان
  •   آرامگاه شاه نعمت الله ولی
  •   مجموعه گنجعلی خان کرمان
  •   پارک جنگل قائم کرمان
  •   باغ شازده ماهان کرمان

بلیط هواپیما تهران کرمان

برای رزرو بلیط هواپیما کرمان، پس از تکمیل اطلاعات مورد نیاز (مبدا، مقصد، تاریخ رفت و برگشت و…) در تیک بان، نتایج حاصل را در تاریخ منتخب خود مشاهده می‌کنید و با اعمال فیلترینگ مناسب و مدنظر خود نتایج را کوتاه می‌کنید. با خرید بلیط هواپیما تهران کرمان شما فقط ۱ ساعت و چهل دقیقه با شهر زیبای کرمان فاصله دارید. در حال حاضر هواپیمایی ماهان و هواپیمایی زاگرس در مسیر تهران کرمان مشغول فعالیت هستند. از دیگر پروازهایی که به مقصد کرمان انجام می‌شوند می‌توان به پروازهای زیر اشاره کرد :

  •   پرواز تبریز کرمان ماهان
  •   پرواز اصفهان کرمان ماهان

همچنین مسافران می توانند بلیط پرواز کرمان تهران هواپیمایی ماهان و بلیط پرواز کرمان تهران هواپیمایی زاگرس را از طریق سایت تیک بان با ارزانترین قیمت خریداری نمایند.

راهنمای خرید اینترنتی بلیط هواپیما کرمان

  جستجوی بلیط هواپیما کرمان

ابتدا از برنامه پروازهای کرمان اطمینان حاصل کنید، برای این کار در قسمت پرواز داخلی، نوع بلیط (بلیط رفت و برگشت یا بلیط رفت) را انتخاب کنید و سپس سایر جزئیات مانند مبدا، مقصد، تاریخ رفت و برگشت، کلاس پرواز، تعداد مسافران و… را مشخص کرده و در آخر بر روی دکمه جستجوی پرواز کلیک نمایید. در کمتر از چند ثانیه نتایج پرواز کرمان برای شما نمایش داده می‌شود.

  رزرو بلیط پروازهای کرمان

پس از فشردن دکمه جستجو طبق اطلاعات مشخص شده، لیست بلیط‌ کرمان به صورت صعودی از ارزانترین پرواز نمایش داده می‌شود و شما می‌توانید اطلاعات دقیق هر پرواز شامل ایرلاین، تاریخ و شماره پرواز، ساعت حرکت، مدت زمان پرواز، کلاس پروازی و قیمت بلیط کرمان را مشاهده نمایید؛ همچنین در قسمت «جزئیات بیشتر این پرواز» اطلاعات تکمیلی مانند قوانین بلیط و حمل بار، فرودگاه‌ها و نوع ایرلاین ارائه شده است. در نهایت با انتخاب دکمه رزرو و تأیید پرواز مورد نظر، به گام بعدی، یعنی ثبت مسافران منتقل می‌شوید.

  فرودگاه‌های کرمان

در زمان رزرو و خرید بلیط کرمان از تیک بان ، چنانچه فرودگاه مقصد برای شما مهم است می توانید آن را از لیست فرودگاههای کرمان که در بخش فیلترها نمایش داده می شود انتخاب کنید تا فقط لیست پروازهای فرودگاه مورد نظر برای شما نمایش داده شود. فرودگاههای کرمان عبارتند از :

  •   فرودگاه بین‌المللی کرمان

  بلیط ارزان کرمان

دیگر لازم نیست نگران قیمت بلیط پرواز داخلی باشید فقط کافیست اطلاعات لازم را براساس فیلترینگ موجود مشخص نمایید تا پیشنهاد لحظه‌ای ایرلاین‌های همکار تیک بان را مشاهده کنید.

  بلیط چارتر کرمان

شما با درج اطلاعات مبدا و مقصد از طریق مشاهده نتایج جستجو در قسمت فیلترینگ‌، می توانید ایرلاین‌های چارتر و سیستمی را به تفکیک مشاهده کرده و از قیمت‌های ویژه تیک بان بلیط چارتر کرمان خریداری کنید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۱ مهر ۹۹ ، ۱۵:۰۰
tik ban

در بلیط لحظه آخری کرمان همان صندلی و شرایط پروازی بلیط‌ سیستمی کرمان در اختیار شما قرار خواهد گرفت، با این تفاوت که برای خرید بلیط لحظه آخری کرمان هزینه بسیار کمتری پرداخت خواهید کرد. شرایط خرید بلیط لحظه آخری کرمان نیز همانند بلیط سیستمی کرمان است. به طور مثال اگر قصد خرید بلیط لحظه آخری تهران به کرمان را دارید کافی است که جستجوی خود را برای خرید بلیط تهران کرمان انجام دهید. در صفحه نتایج جستجو تیک بان اگر بلیط لحظه آخری تهران کرمان موجود باشد برای شما در کنار سایر پروازهای تهران کرمان به نمایش درخواهد آمد. دراین صورت می‌توانید با مقایسه قیمت بلیط لحظه آخری کرمان با قیمت بلیط سیستمی کرمان خرید خود را انجام دهید. چون مواردی نیز پیش می‌آید که قیمت بلیط لحظه آخری از قیمت بلیط سیستمی بیشتر است.

اما اگر بخواهید فقط به پروازهای لحظه آخری کرمان دسترسی داشته باشید، کافی است که از سیستم فیلترینگ تیک بان استفاده کنید تا لیست آن‌ها برای شما به نمایش درآید و با مقایسه قیمت‌ بلیط‌های لحظه آخری کرمان خرید خود را به راحتی انجام دهید. تیک بان خرید ارزانترین بلیط لحظه آخری تهران کرمان را برای شما میسر می‌سازد.

برخی مزایای خرید بلیط هواپیما کرمان در تیک بان

  بلیط ارزان هواپیما کرمان

با خرید بلیط کرمان از سایت تیک بان ارزانترین قیمت بلیط پرواز کرمان از آن شما خواهد شد. قیمت بلیط کرمان به صورت آنلاین با توجه به تاریخ و ساعت به صورت لحظه‌ای تغییر می‌کند. لیست پروازها به ترتیب از بلیط ارزان قیمت به صورت صعودی نمایش داده می‌شود.

  امکان خرید بلیط هواپیما از معتبرترین ایرلاین‌ها

با خرید بلیط هواپیما داخلی از تیک بان شما به تمامی ایرلاین‌های ایرانی که بالغ بر 18 ایرلاین است دسترسی دارید. پس اگر می‌خواهید بلیط هواپیما کرمان را حتما از هواپیمایی خاصی خریداری نمایید، با استفاده از گزینه ایرلاین در سیستم فیلترینگ، ایرلاین موردنظر خود را انتخاب کنید.

  مقایسه آنلاین قیمت و خدمات ایرلاین‌ها

در تیک بان به صورت لحظه‌ای و آنلاین می‌توانید پروازهای موجود در مسیر کرمان را مشاهده و رزرو نمایید و همواره بهترین قیمت بلیط کرمان با ایرلاین مدنظر را داشته باشید.

غذاهای کرمان

دستپخت زنان محلی کرمان و چشیدن غذاهای متنوع آن‌ها قطعا برای شما لذت‌بخش خواهد بود و تجربه سفری متفاوت و بی‌نظیر را برایتان رقم خواهد زد.

از غذاهای معروف شهر کرمان می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  •   آبگوشت زیره
  •   خورشت بز قوره
  •   قاتق گوشت
  •   آش گندم شیر
  •   عدسی چغندر
  •   لپه پلو با زیره

شیرینی‌های کرمان

در ادامه تعدادی از شیرینی‌های معروف کرمان را نیز به شما معرفی خواهیم کرد:

  •   کلمپه
  •   کماچ سهن
  •   قطاب کرمان
  •   قاووت کرمانفالوده کرمان
  •   برشتوک کرمان
  •   حلوای کنجد کرمان

رستوران‌های کرمان

همین حالا بلیط پرواز به شهر کرمان را از تیک بان خریداری کنید و هرچه زودتر چمدان های خود را برای‌ سفر به کرمان ببندید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۱ مهر ۹۹ ، ۱۴:۵۹
tik ban

کرمان در جنوب شرقی ایران، با مساحتی 180726 کیلومتر مربع است و دارای سه میلیون نفر جمعیت است که 11 درصد از خاک کشور را به خود اختصاص داده است. کرمان با داشتن بیش از 7000 اثر تاریخی یکی از شهر های پر جاذبه برای مسافران است و هر ساله توریست های بسیاری را از اقسا نقاط جهان به خود جلب می کند. کرمان به لحاظ صنعتی و سیاسی از مهمترین شهر های جنوب شرق کشور است و دارای معادن بسیاری مانند مس، زغال سنگ و سیمان است. کرمان و تهران در فاصله 801 کیلومتری یکدیگر قرار دارند و مدت زمان پرواز کرمان در حدود 1:09 دقیقه است.

کرمان با دارا بودن چنین ویژگی هایی یکی از مقاصد شلوغ پروازی است و در روز های هفته پرواز کرمان در فرودگاه این استان کهن درحال ارائه خدمات به مسافران است. کرمان به غیر از جاذبه های توریستی و مسافرتی؛ همانطور که گفته شد؛ دارای معادن و صنایع بسیاری است و این موضوع باعث می شود رفت و آمدهای اداری و تجاری بین تهران و کرمان زیاد باشد. نیازی به بیان هم نیست که بهترین وسیله برای سفری ارزان قیمت و سریع استفاده از هواپیما و خرید بلیط هواپیما کرمان و یا برعکس است. فرودگاه آیت الله هاشمی رفسنجانی در سال 1394 و به عنوان یک فرودگاه بین المللی در کرمان احداث شد و در هر هفته میزبان 116 پرواز داخلی و خارجی است که شمار کثیری از آن مربوط به پرواز کرمان است.

قیمت بلیط هواپیما کرمان

از آنجا که پرواز کرمان یکی از مقاصد پر سفر هوایی است قیمت بلیط کرمان نیز همیشه مورد توجه مخاطبان بوده است و ایرلاین های بسیاری برای مقصد پرواز کرمان درحال ارائه خدمات اند. به دلیل رقابت بالا و پر مخاطب بودن پرواز کرمان ، قیمت بلیط هواپیما کرمان نیز دستخوش تغییرات بسیاری است و عوامل بسیاری در تعیین نرخ قیمت بلیط هواپیما کرمان موثر اند. اینکه شما در چه روز از ایام هفته تصمیم به سفر داشته باشید در تعیین قیمت بلیط هواپیما کرمان اثر بسزایی دارد. برای مثال در روزهای ابتدایی و انتهایی هفته ممکن است نرخ قیمت بلیط کرمان کمی گران تر از روز های وسط هفته باشد.

همچنین ساعت حرکت شما نیز در تعیین نرخ قیمت بلیط هواپیما کرمان می تواند موثر باشد، چراکه ترجیح بیشتر افراد به پرواز های غروب و شب است. به غیر از عواملی مانند ایرلاین انتخابی و نوع بلیط؛ که سیستمی و یا چارتری باشد؛ عوامل دیگری مانند کلاس پروازی، مقدار باری که به همراه می برید، ساعت و روز پروازی، رفت و برگشت بودن بلیط و یا یک طرفه بودن آن نیز در تعیین قیمت بلیط هواپیما کرمان اثر گذارند.

بلیط چارتر کرمان

حتما نام بلیط چارتر تابحال به گوشتان خورده است و می دانید که بلیط چارتر کرمان همیشه در مقایسه با بلیط سیستمی دارای نرخ قیمت ارزان‌ تری است. بلیط چارتر در حقیقت نوعی از بلیط است که برخی از ایرلان ها به فروش آن می پردازند و به این صورت است که شرکت چارتر کننده تعدادی از بلیط هلی یک مقصد پروازی را خریداری کرده و به قیمت دلخواه خود به فروش می رساند. بلیط چارتر پرواز کرمان نیز یکی از پر مخاطب ترین بلیط های پروازی است. بلیط ارزان کرمان با خرید بلیط چارتر میسر می شود.

بلیط های سیستمی اما همان بلیط های معمولی و همیشگی هستند که در هر ساعت از شبانه‌روز می‌توانید برای خرید آن اقدام کنید. بلیط های سیستمی همیشه دارای نرخ قیمت ثابتی هستند اما بلیط های چارتری با نزدیک شدن به زمان پرواز ارزان‌تر هم می‌شوند. پس به‌طورکلی باید چنین عنوان کرد که بلیط چارتر پرواز کرمان یکی از ارزان‌ترین بلیط های هواپیما هستند. به هنگان خرید بلیط چارتر هواپیما کرمان به یاد داشته باشید که بلیط چارتر پرواز کرمان قابل‌ استرداد نیست. بلیط لحظه آخری کرمان و ارزان این شهر را از تیک بان بخواهید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۱ مهر ۹۹ ، ۱۴:۵۷
tik ban

برای تهیه اطلاعات مربوط به خرید و قیمت بلیط کرمان می توانید در پنل بالا مبدا و تاریخ پرواز مورد نظر را انتخاب کنید!

کرمان یکی از شهرهای کویری ایران است که جاذبه های تاریخی متعددی دارد و یکی از قطب های گردشگری کشور محسوب می شود. این شهر با وسعت 13000 هکتار در جنوب شرقی ایران واقع شده است و جمعیت آن حدود 738724 نفر می باشد. کرمان در طول تاریخ نام های متعددی داشته و از جمله این نام ها می توان به کارمانیا، کجاران، بوتیا وگواشیر اشاره نمود. کرمان داری آب و هوایی گرم و خشک می باشد و از شهرهای مرتفع ایران محسوب می شود، از این رو آلودگی هوا کمتر در آن مشاهده می شود و آب و هوایی تمیز و پاک دارد. روزهای کرمان بسیار گرم و شب های آن خیلی سرد است.

سفر به کرمان برای افرادی که عاشق تاریخ و تمدن ایران باستان هستند می تواند بسیار لذت بخش باشد، زیرا حدود 7 هزار بنای تاریخی در آن وجود دارد. از جمله معروف ترین بناهای تاریخی کرمان می توان به مجموعه گنجعلی خان، حمام وکیل، گنبد جبلیه، ارگ بم، باغ شازده ماهان و .. اشاره نمود. غذاهای سنتی کرمان طعم و عطر بی نظیری دارند که واقعا گذشتن از آن ها کار دشواری است. در سفر به کرمان غذاهای محلی مانند کشک کله جوش، آبگوشت کرمانی، زیره پلو، مجور کدو، بز قورمه را می توانید میل کنید. 

در نقاط مختلف کرمان هتل های متعددی احداث شده اند که امکانات منحصر به فردی دارند. در میان این هتل ها انواع هتل های دو ستاره، سه ستاره و چهارستاره به چشم می خورد که در سفر به کرمان متناسب با بودجه ای که دارید می توانید یکی از آن ها را رزرو نمایند. سوغاتی های و صنایع دستی کرمان بسیار زیبا و جذاب هستند و در سفر به کرمان می توانید به عنوان سوغاتی به شهر خود ببرید. از جمله این سوغاتی ها می توان به کلمپه، پته،ظروف مسی، قالی کرمان، زیره، پسته کرمان اشاره نمود.

برای سفر به کرمان می توانید از تورهای زمینی و هوایی که به مقصد کرمان توسط آژانس های مسافرتی برگزار می گردد استفاده نمایید.

اطلاعات  فرودگاه های کرمان

فرودگاه بین المللی کرمان یا همان فرودگاه بین المللی آیت الله رفسنجانی کرمان از مهم ترین فرودگاه های کشور محسوب می شود. این فرودگاه در طی هفته بالغ بر 116 پرواز داخلی و خارجی به مقاصد مختلف دارد. طرح ساخت این فرودگاه در 1304 مورد بررسی مهندسین داخلی و خارجی قرار گرفت و پس از بررسی های لازم و تامین زیر ساخت های مورد نیاز ساخت فرودگاه از سال 1335 آغاز شد و در سال 1349 مورد بهره برداری قرار گرفت. در همان سال پروازهای این فرودگاه با هدف مسافربری و تجاری و حمل بار انجام شدند. در نخستین سال ها پروازهای این فرودگاه با استفاده از هواپیماهای DC6 در مسیر تهران کرمان و برعکس دو بار در هفته انجام می شد. اما پس از آن برنامه هایی برای ایجاد تغییرات در فرودگاه و امکان افزایش پروازها صورت گرفت که پس از انقلاب اسلامی و در دهه 60 عملی شد.

از جمله این تغییرات می توان به افزایش پهنای باند فرودگاه به طول 3845 متر و عرض 60 متر اشاره نمود که این پروژه در سال 1369 به اتمام رسید وباند آمادگی لازم برای نشست و برخاست پروازهای متعدد را پیدا نمود. علاوه بر این ترمینال فرودگاه نیز از بخش هایی بود که توسعه یافت و مساحت آن به 1200 متر مربع رسید. فرودگاه بین المللی کرمان دارای دو ترمینال برای پروازهای داخلی و خارجی می باشد و بر اساس تحقیقات انجام شده در سال گذشته 730 هزار نفر مسافر از این ترمینال ها و امکانات آن ها استفاده نموده اند.

طرح توسعه ترمینال های داخلی و خارجی این فرودگاه در طی سال های 1369 و 1372 مجددا مورد بررسی قرار گرفت و در مرحله اول مساحت آن به 2600 متر مربع و در مرحله دوم  به 3000 متر مربع افزایش یافت. امروزه این فرودگاه نقش مهمی در صنعت هوایی کشور دارد و بخش قابل توجهی از سفرها به کرمان توسط پرواز های آن صورت می گیرد.

امکانات فرودگاه کرمان

شرکت های هواپیمایی متعددی با فرودگاه بین المللی آیت الله رفسنجانی کرمان همکاری دارند که از جمله آن ها می توان به شرکت هواپیمایی آسمان، ماهان ایر، زاگرس، قشم ایر و کیش ایر اشاره نمود. شرکت هواپیمایی ماهان ایر بیشترین میزان همکاری را با این فرودگاه دارد به طوری که می توان گفت فرودگاه کرمان از قطب های مهم ایرلاین ماهان ایر محسوب می شود. پروازهای ورودی این فرودگاه از شهرهایی مانند بندرعباس، مشهد، تهران، نجف، اصفهان، زاهدان، شیراز و کیش می باشد. مسافرانی که در این شهرها زندگی می کنند می توانند با تهیه بلیط هواپیما کرمان سفر هوایی راحتی داشته باشند.

فرودگاه بین المللی کرمان همانند سایر فرودگاه ها دارای امکانات رفاهی مناسبی مانند غرفه های فروشگاهی، اتاق مادر و کودک، خدمات حمل بار و بسته بندی، رستوران و بوفه، خودپرداز و شعب بانکی، غرفه های سوغاتی و تجاری، دفاتر فعال شرکت های هواپیمایی که خدماتی مانند فروش بلیط کرمان را ارائه می دهند و .. می باشد. همچنین در این فرودگاه ترمینال جداگانه ای برای پروازهای حجاج و سفر مکه در نظر گرفته شده است. فرودگاه کرمان از نظر جغرافیایی  در انتهای بلوار جمهوری اسلامی کرمان واقع شده است ، از این رو دسترسی به آن به راحتی امکان پذیر می باشد.

مسافرانی که می خواهند به فرودگاه کرمان بروند و یا از فرودگاه به سمت مقصد خود حرکت کنند می توانند از تاکسی های که در آن منطقه مشغول به فعالیت هستند و اتوبوس های درون شهری استفاده نمایند.

خرید بلیط کرمان مهم ترین بخش یک سفر هوایی می باشد. به طور کلی بلیط های هواپیما در دو نوع بلیط چارتر کرمان و سیستمی ارائه می شوند و می توان برای خرید آن به صورت حضوری یا آنلاین اقدام نمود. برای خرید آنلاین بلیط هواپیما سایت های مختلفی وجود دارد که می توانید به آن ها مراجعه نمایید. یکی از بهترین سایت ها در این زمینه سایت تیک بان می باشد که بسیار معتبر است و به راحتی می توان بلیط هواپیما به مقصد مورد نظر را از آن رزرو نمود. 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۱ مهر ۹۹ ، ۱۴:۵۴
tik ban

بلیط هواپیما کرمان دو دسته می باشند بلیط‌های سیستمی و بلیط‌های چارتری. بلیط های سیستمی دارای قیمت مصوب هستند و از زمان ایجاد تا قبل از پرواز قیمتی ثابت دارند اما بلیط های چارتری این طور نیستند. بلیط های چارتری به اینگونه می باشند که توسط افرادی تعدادی صندلی هواپیما اجاره میشود و آنها این بلیط‌ها را به بقیه می فروشند. برای خرید بلیط کرمان براساس مسیر و زمان، ممکن است بلیط چارتر یا بلیط سیستمی مناسب شما باشد.

چه زمانی بلیط چارتر کرمان ارزون می شود؟

به طور کلی در بلیط‌ های چارتری میزان عرضه و تقاضا تعیین کننده قیمت بلیط کرمان می باشد. مثلا در بازه های خاص که درخواست سفر به شهر مقصد زیاد می شود قیمت بلیط بالا میرود. پس با یک برنامه ریزی صحیح می شود بلیط های چارتری با قیمت بسیار پایین خرید. مثلا چند روز قبل از عید تقاضا سفر به کیش زیاد می شود در نتیجه قیمت بلیط کیش بسیار بالا می رود. اما در اواخر عید این تقاضا به اندازه ای پایین می آید که می توان بلیط با قیمت های باورنکردنی خرید. یا مثلا در بازه هایی مثل ایام شهادت امام رضا تقاضا سفر به شدت بالا می رود اما پس از آن با پایین آمدن تقاضا قیمت به شدت افت می‌کند.

چرا بلیط سیستمی باید بگیرم؟

بلیط سیستمی منظم‌تر و با برنامه انجام می شود علاوه بر این امکان کنسل بلیط سیستمی در اکثر حالات با میزانی جریمه وجود دارد. ولی در بلیط ‌های چارتری اکثرا امکان کنسل نیست یا اگر باشد جریمه های بسیار سنگینی دارد.علاوه بر این در خیلی مسیرها که چارترکننده وجود ندارد تنها گزینه برای خرید بلیط کرمان می باشند.

بلیط سیستمی بگیرم یا چارتری کرمان؟

این بستگی به نیاز شما دارد اگه تاریخی که بلیط می خواهید خیلی دور است شما باید سیستمی بگیرین، یا اگر نیاز به کنسلی دارید بلیط سیستمی گزینه مطمین تری برای شما می باشد. اما اگه یک پرواز ارزون نیاز دارین چارتری گزینه بهتری هست. بلیط چارتر کرمان و بلیط لحظه آخری کرمان را از تیک بان بخواهید.

چرا تیک بان بهترین مکان برای خرید بلیط می باشد؟

تیک بان علاوه بر اینکه برای شما امکان خرید از کلیه هواپیمایی ها را فراهم می کند خدماتی نظیر کنسلی کلیه پرواز ها حتی چارتری را فراهم می کند همین طور یک تیم حرفه ای پشیبانی پاسخگو شما در کلیه زمان های شبانه روز می باشند.


نحوه رزرو بلیط هواپیما کرمان تیک بان

بلیط هواپیما کرمان را به صورت آنلاین می توان تهیه کرد. این کار صرفه جویی قابل ملاحظه ای را در وقت و هزینه مسافران به ارمغان آورده است. در رزرو آنلاین بلیط هواپیما کاربر در نقاط مختلف و با در اختیار داشتن یک تلفن همراه متصل به اینترنت می تواند بلیط مورد نظر را رزرو نماید. پرداخت هزینه رزرو بلیط هواپیما به وسیله کارت های بانکی عضو شتاب صورت می گیرد.

به منظور خرید آنلاین بلیط هواپیما می توان از روش ذکر شده استفاده کرد. نخست وارد سایت تیک بان شوید و از قسمت سربرگ گزینه بلیط هواپیما را کلیک کنید. سپس اطلاعات در خواستی را تکمیل کنید. این اطلاعات شامل مبدا، مقصد و تاریخ می باشد. با پر کردن این قسمت وارد صفحه جدیدی می شوید که لیستی از انواع بلیط هواپیما به مقصد مورد نظر شما نمایش داده می شود. با توجه به فیلترها در سمت راست صفحه نمایش، فیلترهایی شامل نرخ های لحظه ای، نرخ های ویژه، فرودگاه ها، ایرلاین ها، ساعت حرکت، ساعت فرود و قیمت وجود دارد. این فیلترها کاربران را برای جستجوی راحت تر در صفحه رزرو همراهی می نمایند.

پس از طی کردن مراحل خرید بلیط پروازهای داخلی و خارجی به طور صحیح، باید هزینه بلیط انتخابی به وسیله کارت بانکی عضو شتاب پرداخت شود.

سایت تیک بان به عنوان یکی از معتبرترین سایت های خرید اینترنتی بلیط هواپیما، با گردآوری تیم پشتیبانی متخصص و کارآمد آماده ارائه خدمات 24 ساعته و آنلاین به مشتریان خطوط هوایی می باشد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۱ مهر ۹۹ ، ۱۴:۵۲
tik ban