وبلاگ بلیط هواپیما خارجی tikban

دوشنبه, ۴ شهریور ۱۳۹۸، ۰۳:۴۵ ب.ظ

۰

امکانات پروازهای خارجی

دوشنبه, ۴ شهریور ۱۳۹۸، ۰۳:۴۵ ب.ظ

خدمه

خدمه هواپیمای دربست، به تک تک نیازهای مسافران توجه لازم نشان می دهند. شما می توانید با نوشیدنی های سفارشی و پخش موسیقی دلخواه، از خود و مهمانانتان پذیرایی کنید. خدمه ای که در جت های دربستی مشغول به کار هستند، در هنگام پرواز بسیار دوستانه و حرفه ای برخورد می کنند و مایل اند که نیازهای مهمانان را به صورت انفرادی برطرف کنند.

خدمات

شما با رزرو بلیط هواپیما خارجی به صورت اختصاصی می توانید در هواپیمای شخصی، غذای مخصوص خود را سفارش دهید، و یا اینکه غذای از پیش آماده شده توسط آشپزان حرفه ای را میل کنید. همچنین، با خدمات اشتراکی رزرو می توانید سایر خدمات لازم را قبل از پرواز خود تعیین کنید.

جنبه های مثبت مهم هواپیماهای دربست:

خدمات فوق العاده و پنج ستاره

سرعت بالای پرواز

انتظار کمتر در فرودگاه

تفاوت نوع خدمات هواپیماهای دربست

در هنگام تعریف پروازهای دربست، باید ذکر کرد که همه اپراتورها یکسان نیستند. در پروازهای شخصی دربست، هر مسافری هزینه بلیط خود را جداگانه می پردازد، در حالی که سایر پروازهای دربست عمومی هستند. در جت های شخصی یک واحدی، یک مسافر می تواند تمام هزینه پرواز را، صرف نظر از تعداد سایر مسافران و ظرفیت صندلی ها بپردازد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۶/۰۴
tik ban

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی