وبلاگ بلیط هواپیما خارجی tikban

يكشنبه, ۷ مهر ۱۳۹۸، ۱۱:۴۶ ق.ظ

۰

جای تعجب ندارد که تعداد زیادی از مردم وسایل دیگر را به هواپیما ترجیح دهند مانند قایق که یک سفر جادویی و مدرن را در سراسر جهان ارائه می دهد. اما هواپیماهای پر سر و صدا و فرسوده که کل سفر را خراب می کنند اصلا انتخاب خوبی نیستند. با این حال ما نمی توانیم آسایشی را که توسط شرکت های هواپیمایی در سفرهای طولانی صبح تا عصر انجام می شود را انکار کنیم.

سفر به مکان های دور می تواند هیجان انگیز باشد، پرواز در زندگی ما اهمیت ویژه ای دارد و ما بیشتر از همیشه از آسمان لذت می بریم. به دلیل در دسترس بودن پروازهای بین المللی، انتخاب کردن مسیر برای مقصد سخت شده است. همه ما با مشکلات پرواز آشنا هستیم؛ پروازهای طولانی مدت می تواند بدترین کابوس برای ما باشند. ولی با رعایت چند نکته می توانید یک پرواز آرام و رویایی را تجربه کنید و از آن لذت ببرید.

1) دراز کشیدن - نجات دهنده واقعیست: در حالی که در یک پرواز بین المللی و اقتصادی هستید دکمه حالت درازکش یک ناجی واقعیست. با این حال قوانین خاصی وجود دارد که باید از آن پیروی کنید، مثلا این که موقع سرو غذا صندلی به حالت عادی باشد و عقب بنشینید.

2) صندلی خود را از قبل انتخاب کنید: هر کسی صندلی خاص به خود را در پرواز دارد. در مورد شما هم همین طور است، زود بیایید و در صندلی خود  قرار گیرید. مهم نیست که شما می خواهید یک صندلی کنار پنجره و یا در کنار راهرو برای رسیدن راحت به سرویس بهداشتی را دوست داشته باشید یا اینکه می خواهید روی بال بنشینید، بلکه شما فقط باید بر روی صندلی از قبل رزو شده خود قرار گیرید.

3) انتخاب وعده غذایی ویژه: ساده ترین روش برای تحمل پرواز بین المللی، انتخاب وعده غذایی است.  بله، در بیشتر پروازهای بین المللی وعده غذایی رایگان است. شما همچنین می توانید گزینه های وگان، حلال و بدون گلوتن را نیز داشته باشید.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۷/۰۷
tik ban

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی